Analiza si optimizare site (SEO)

Un site pe internet este atat o carte de vizita pentru dumneavoastra sau firma dumneavoastra, cat si o modalitate de a gasi noi clienti. Si cum de fapt clientii va vor gasi site-ul si nu invers, este necesar ca acesta sa fie cat mai vizibil pe internet. In general, vizibilitatea pe internet este echivalenta cu pozitionarea in rezultatele motoarelor de cautare (Google, Yahoo). Atunci cand o persoana cauta prin intermediul unui motor de cautare servicii pe care le oferiti si dumneavoastra, sansele ca acea persoana sa ajunga la site-ul dumneavoastra sunt cu atat mai mari cu cat pozitia pe care o aveti in rezultatele acelei cautari este mai avantajoasa.

Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare (SEO) reprezinta procesul de imbunatatire a volumului si calitatii traficului unui web site, venit de la motoarele de cautare pe cale naturala (din paginile de rezultate ale cautarii), pentru anumite cuvinte cheie sau fraze urmarite.

Optimizarea unui site pentru motoarele de cautare nu se face prin simpla adaugare de meta tag-uri. Adesea, un web designer adauga intr-un site nou meta tag-uri, dar site-ul tot nu apare in motoarele de cautare, si asta deoarece optimizarea unui site pentru motoarele de cautare (SEO) este un proces laborios, care implica optimizarea meta tag-urilor si alt-tagurilor, optimizarea design-ului, optimizarea codului, optimizarea continutului text, optimizarea linkurilor, alegerea cuvintelor cheie sau a frazelor reprezentative pentru site.

Asadar, motoarele de cautare sunt principala sursa de vizitatori de pe internet. Peste 80% din traficul de pe internet vine de pe motoarele de cautare. Motorul de cautare Google este pe primul loc, cu peste 6 miliarde de cautari pe luna. Prezenta site-ului dumneavoastra pe primele locuri in rezultatele cautarii pe Google va avea garanta un numar maxim de vizitatori.